Om mig
Min profilbild

Andreas


RSS Flöde
Smileys i inlägg
Som ni kanske sett så har jag fått in smileys i mina inlägg, även dem som är gamla som gatan.

Jag har egentligen försökt få till detta rätt länge, men mina kunskaper i javascript är tyvärr inte vad de har varit.

Så hittar jag en sida som heter bloggdesign.nu, som har skapat ett ypperligt bra litet verktyg för att få allt detta att fungera smärtfritt!

Så om ni själva är sugna på att få smileys; kolla in denna länken.

Egenligen skulle jag vilja ha paket 1, men jag testade det och då sabbades mina radavstånd och så kan jag ju inte ha det, så det blev paket 3 istället. :)
2010-03-09 @ 12:09:30 Bloggdesign/funktion Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!