Om mig
Min profilbild

Andreas


RSS Flöde
Vatten, stan är full av vatten. Åh, vatten mest hela natten!
Japp!

Snö överallt! På, under och i bilen, på alla som rör sig och innanför min nackkrage på jackan!

Fasen vad jag älskar när det är riktig vinter. Alla årstider har sin charm, men sålänge det är minusgrader, soligt och minst 20 cm snö så tycker jag att vintern slår de andra.

Som jag sa till Thomas tidigare idag så är sommaren riktigt skön också, men vintern alltså... Den är bättre. :)

Körde hem Thomas och Jenny till stan förut, och självfallet gick det inte fort ens på motorvägen. Låg väl konstant i 80 hela vägen in.

När jag väl lämnat av dem så åkte jag hem, och jag höll mig borta från den tidigare skottade motorvägen och körde gamla landsvägen istället och där var det snö vill jag lova! :D Jävlar i min låda var kul C1:an är när det snöar!

Eftersom den inte väger så mycket och har så smala däck så om den tappar greppet så är det bara att vicka lite på ratten och så går den rakt igen. Tittade man på andra, större och tyngre framhjulsdrivna bilar så märkte man direkt att de fick kämpa mer för att ha kontroll över sin bil.

Sitter här och borde egentligen gå och lägga mig, men näääh! Funderar på om man ska ut på vägarna igen eller om man ska nöja sig med det som kommer imorgon när jag har bilen till jobbet.

Hmm, jo. Så får det bli. Förhoppningsvis har de inte skottat så mycket då...
2009-12-22 @ 23:01:16 Allmänt Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!