Om mig
Min profilbild

Andreas


RSS Flöde
Blev 24 häromdagen...
Japp! Lördag idag, men i tisdags blev jag hela 24 år gammal (ung?) och blev riktigt glatt överraskad över hur min dator på jobbet såg ut när jag kom dit:



Visade sig att Karin på jobbet varit i farten och utsmyckat min arbetsplats! På ballongens ovansida står det "Hipp Hipp Hurra!" och ett helt gäng stjärnor.

Det var en glad överraskning! :)

I pentryt på jobbet har vi en darttavla och jag har aldrig i hela mitt liv satt en Bull's Eye men i tisdags var det dags!



Nytt objektiv på kameran som var för stort så att det täckte blixten.

"Synd om honom" tyckte hjärtat och gav mig en blixt i födelsedagspresent!!
Närmare bestämt en Nissin Di866 Professional passande min Nikonkamera.
(Ska även tacka Linda och Alistair som är med på ett hörn på blixten också)



Woho! Nu saknas "bara" några andra blixtar också för att kunna modellfota litegrann... ;-)


2010-01-30 @ 08:18:37 Allmänt Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!