Om mig
Min profilbild

Andreas


RSS Flöde
Vårat badrum för tillfället...
Vi hade ju lite kakelsläpp på en badrumsvägg härhemma så äntligen skulle detta åtgärdas (lagom tills när mer eller mindre alla kakelplattor på väggen endast satt ihop med fogen...)

Anyway, så idag kom hantverkarna och gjorde slag i sak och jag möttes av detta när jag kom hem;


Ny fuktspärr!
Notera den fina glipan mellan tak och vägg... där ser man en träregel...



Oookej... vet inte vad de menar med detta men det blir nog bra tillslut.


Jag tror de tappade lite...


Kreativiteten flödar! Skrivet på mjölkpappen som ska skona golvet från smuts och fotsteg.

Vi får se när detta blir klart! Nya fuktspärren såg lite tunn ut på sina ställen, och dessutom så ska ju nya plattor upp, fogen mellan dem, sen ska fogen tas bort från plattornas yta m.m...

Men de har ju hela helgen på sig... ;-)
2009-12-15 @ 19:34:56 Allmänt Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!